ام دانلود

مرجع دانلود بازی و برنامه های کامپیوتر و موبایل

ام دانلود

مرجع دانلود بازی و برنامه های کامپیوتر و موبایل

دانلود Adobe Reader XI 11.0.10 - نرم افزار ادوب ریدر

 Adobe Reader XI DC 2015.008.20082 نرم افزار مدیریت و مشاهده فایل های PDF پی دی اف می باشد . می دانید که کمپانی Adobe از بزرگ ترین شرکت های ساخت نرم افزار های گرافیکی و … می باشد . نرم افزار ادوبی ریدر برای مدیریت و مشاهده کتاب های الکترونیک PDF استفاده می شود ، نرم افزار ادوب ریدر محصولی از شرکت غول آسای Adobe می باشد ، که به تازگی جدیدترین نسخه آن را با تغییراتی جزئی ارائه نموده است.
امروزه با افزایش کاربران دستگاه های کتاب خوان و تبلت و … استفاده بیش از پیش عموم مردم از کتاب های الکترونیکی ، ضرورت به همراه داشتن یک نرم افزار خوب و کامل برای مدیریت و مشاهده ی این گونه کتاب ها و یا فایل های با پسوند پی دی اف PDF ، بسیار احساس می شود . محیط کاربری نرم افزار Adobe Reader XI  به صورتی ساده و در عین حال پیشرفته طراحی شده و امکانات مختلفی از جمله چاپ اسناد، برش آن ها، کپی محتویات و بسیاری قابلیت های دیگر را در اختیار شما قرار خواهد داد . جالب است بدانید که پس از نصب برنامه ادوب ریدر ، کلیه فایل های PDF موجود در سیستم شما به صورت خودکار تحت پوشش  قرار خواهند گرفت و در هنگام برخورد کاربر به این فایل ها، با یک دابل کلیک ساده اجرا می شوند و محتویات آن ها قابل مشاهده خواهد بود .

دانلود در ادامه ی مطلب

در این نسخه نرم افزار ادوب ریدر  قابلیت شتاب دهندگی به واحدهای پردازش گرافیکی دستگاه شما اضافه خواهد شد ، که قادر است محتوای فایل های PDF را که از تصاویر گرافیکی و سه بعدی بهره می برند را با کیفیت مطلوب تر و سرعت بالاتر به نمایش در بیاورد . شما هم اکنون می توانید ورژن جدید و آخرین نسخه نرم افزار Adobe Reader XI را از سایت ام دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

برخی از ویژگی های نرم افزار Adobe Reader XI :

–    پشتیبانی کامل از فایلهای PDF
–    پشتیبانی از تکنولوژی فلش
–    CAD و قابلیت های جغرافیایی
–    امکان ویرایش اسناد PDF
–    رابط کاربری چند زبانه
و …

 

 

مشخصات فایل

  • فرمت : EXE
  • حجم : 76 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com

 

 

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی