ام دانلود

مرجع دانلود بازی و برنامه های کامپیوتر و موبایل

ام دانلود

مرجع دانلود بازی و برنامه های کامپیوتر و موبایل

دانلود نسخه ی نهایی مرورگر opera

شنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۴۵ ب.ظ

 Opera Web Browser

Opera Web Browser ( مرور گر اپر ) یکی از بهترین ، قدرتمندترین و پرطرفدارترین نرم افزارهای مرورگر صفحات وب می باشد که نسخه ی جدید و نهایی آن را امروز برای دانلود قرار داده ایم. Opera Web Browser بهترین مرورگر وب پس از مرورگر معروف فایرفاکس می باشد که با زیبایی و امکانات قدرتمند خود توانسته است محبوبیت منحصر به فردی را در میان کاربران به خود اختصاص دهد.

مرورگر اپرا برای بارگزاری سایت های اینترنتی ابتدا متن ها را بارگزاری می کند و سپس به تدریج شروع به لود تصاویر می کند ، همچنین این تصاویر ابتدا با کیفیت کم لود می شوند و رفته رفته کیفیت تصاویر افزایش می یابد که این امر باعث سریعتر باز شدن سایت ها می شود.به علاوه ، این مرورگر مشهور ، مواردی چون قفل راست کلیک ، انتخاب متن و جلوگیری از مشاهده ی سورس سایت ها و … را از پیش پای شما بر می دارد.این مرورگر قدرتمند امکانات فوق العاده ی دیگری نظیر دریافت ایمیل ، چت و … را در خود جای داده است. 

 به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

برخی از ویژگی های نرم افزار Opera Web Browser  :

Out-of-Process Plug-ins : پلاگین ها به عنوان یک فرآیند جداگانه برروی مرورگر نصب می شوند و کنترل بیشتری را برای مدیریت آن ها فراهم می کند.این قابلیت امنیت را بالا می برد.

Themes : تم جدید و سبک وزنی برای سفارشی کردن مرورگر قرار گرفته است و بدون راه اندازی مجدد مرورگر با یک کلیک می توانید تم دلخواه را انتخاب کنید.

Address Field Enhancements : کوتاه کردن URL های هوشمند در آدرس ؛ بهبود فیلد آدرس و نوار آدرس کشویی پیشنهادات و پیشرفت های متعدد در نوار آدرس

 

 

download دانلود نرم افزار

size حجم فایل : ۲۷ مگابایت

password رمز فایل : www.download0098.com

homepage منبع : دانلود ۰۰۹۸

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی