ام دانلود

مرجع دانلود بازی و برنامه های کامپیوتر و موبایل

ام دانلود

مرجع دانلود بازی و برنامه های کامپیوتر و موبایل

۲۲ مطلب در مرداد ۱۳۹۳ ثبت شده است

Assassins Creed 3 free download full verion game

دانلود در ادامه ی مطلب

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ مرداد ۹۳ ، ۲۳:۱۰
مرتضی حسین زاده

Assassins Creed IV pc cover small دانلود بازی Assassins Creed IV: Black Flag برای PC

بخش عمده ای از بازی در سال ۱۷۱۵ و در عصر طلایی دزدان دریایی اتفاق می افتد. در این شماره بازیکنان نقش یک دزد دریایی و عضوی از فرقه اساسین ها به نام Edward Kenway را ایفاد میکنند که در واقع همان پدربزرگ کانر ( شخصیت اصلی نسخه سوم ) است. داستان بازی از آنجا شروع می شود که پس از خاتمه یافتن جنگ در میان امپراتوری های اروپایی و بیکار شدن گروهی از کارمندان نیروی دریایی، عده ی زیادی از آنها من جمله Edward برای به دست آوردن پول و ثروت، همسران و خانواده های خود را ترک کرده و راهی آب های کارائیب می شوند و به گروه دزدان دریایی می پیوندند. Edward در طول این مسیر با حوادث و افراد زیادی رو به رو خواهد شد که مسیر و اهداف زندگی او را تغییر می دهند.

دانلود در ادامه ی مطلب

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۷ مرداد ۹۳ ، ۲۳:۰۰
مرتضی حسین زاده

 

VLC Media Player 2.1.5 رقیبی سر سخت برای نرم افزار KM player است نرم افزاری که اکثر فایل های صوتی و تصویری موجود را پشتیبانی می کند و در عین قدرتمندی بسیار ساده است و توانایی اجرای فایل ها از روی اینترنت را نیز داراست که این امکان را به شما می دهد با رادیو ها و تلویزیون های اینترنتی گوش دهید مهمترین ویژگی نرم افزار VLC Media Player اوپن سورس بودن ان است و ویژگی مهم دیگر ان رایگان بودنش است .

اگر به دنبال نمایشگری قدرتمند و در عین حال ساده هستید حتما برنامه VLC Media Player را دانلود کنید و از آن لذت ببرید . البته این موضوع را نیز اضافه کنم نرم افزار وی ال سی مدیا پلیر می تواند جایگزین خیلی از نرم افزار های سنگین مثل Cyberlink PowerDVD و یا Corel WinDVD شود. این نرم افزار توانایی خوبی در اجرای دی وی دی دارد و از زبان شیرین فارسی نیز پشتیبانی می کند . شما هم اکنون می توانید آخرین ورژن نرم افزار VLC Media Player را از سایت ام دانلود دات بلاگ دریافت نمایید.

دانلود در ادامه ی مطلب

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۲ مرداد ۹۳ ، ۱۷:۴۱
مرتضی حسین زاده

       

KMPlayer 3.9.0.126 Final کا ام پلیر نرم افزار قدرتمند پخش فایل های صوتی و تصویری است که در عین کم حجم بودن قادر به پخش تقریبا 99 درصد فرمت های صوتی و تصویری می باشد. نرم افزارKMPlayer نرم افزاری بسیار ساده اما در عین سادگی با کارآیی بسیار بالا می باشد. هرکاربری که یک بار برنامه کام پلیر را تجربه کند مطمئنا انتخاب اولش همیشه همین نرم افزار خواهد بود. اساس کار نرم افزار بر این تفکر بنیان نهاده شده که بتواند هر فرمت صوتی و تصویری را اجرا نماید.

 

برنامه KMPlayer با Decode کردن فرمت های مختلف کاربران را قادر می سازد تا هرفرمتی را که بخواهند اجرا نمایند. VCD ها و DVD ها هم با بهترین کیفیت ممکن می توانند اجرا شوند. پوسته های بسیار زیاد برنامه کام پلیر می توانند هرکاربری را به سمت خود جذب نمایند. شما هم اکنون می توانید جدیدترین نسخه و آخرین ورژن نرم افزار KMPlayer کا ام پلیر را از سایت ام دانلود دات بلاگ دریافت نمایید.

دانلود در ادامه ی مطلب

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۲ مرداد ۹۳ ، ۱۷:۳۴
مرتضی حسین زاده

امروز برای طرفداران برنامه Mobogenie  ورژن جدید این اپلیکیشن را آماده کرده ایم.از ویژگی های منحصر به فرد این نرم افزار می توان به مشاهده و اشتراک گذاری فیلم های سایت یوتوب با سرعت اینترنت پایین اشاره کرد که یکی از مزیت های اساسی این نرم افزار با سایر نرم افزارها می باشد.یکی دیگر از ویژگی های این نرم افزار به روز بودن ان است به گونه ای که هر برنامه، بازی، آهنگ زنگ، تصاویر پس زمینه، روانه بازار میشود به طور مستقیم در نرم افزار به نمایش در خواهد امد.و یافتن برنامه های مورد نیاز خود در عرض چند ثانیه.هم اکنون شما میتوانید این نرم افزار را با لینک مستقیم و کاملا رایگان از سایت ام دانلود دریافت کرده و در گوشی اندروید خود نصب کنید و از ان لذت ببرید.

دانلود در ادامه ی مطلب

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۲ مرداد ۹۳ ، ۲۳:۴۰
مرتضی حسین زاده

 

                              

Myket 3.3.0 مایکت برنامه مارکت ایرانی به زبان فارسی برای سیستم عامل اندروید می باشد. حتما شما هم دوست دارید تمامی نرم افزارها و بازی های اندروید را بتوانید به راحتی مشخصات آن را دیده و دانلود و یا آن را بخرید. تیم نرم افزاری مایکت، از حدود یک سال پیش فعالیت خود را شروع نموده است. هدف مایکت، ارائه مجموعه کاملی از برنامه و بازی های خارجی اندرویدی و هم چنین درگاه عرضه محصولات اندروید ایرانی است.

Myket در حال حاضر،‌ دارای بیش از 25000 نرم افزار و بازی است . شما می توانید با استفاده از مایکت،‌ لذت گردش در دنیای اندروید را تجربه نمایید. هم اکنون میتوانید نسخه جدید نرم افزار Myket را برای گوشی اندروید خود با لینک مستقیم و رایگان از سایت ام دانلود دریافت نمایید.

به ادامه ی مطلب بروید

۲ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۲ مرداد ۹۳ ، ۲۳:۳۴
مرتضی حسین زاده

دانلود بازی ایرانی قایق میوه  Fruit craft v1.2.715این بازی اولین بازی بر مبنای کارت در ایران است که توسط گروه آریاهمراه ساخته شده است. در این نسخه حدود ۲۰۰ شخصیت جذاب به مجموعه کارت ها اضافه شده است، همچنین شما می توانید با دوستان خود مشترک شوید و قبیله های متعددی را ایجاد نمایید. گیم پلی بی نظیر و روان، صدا گذاری عالی و گرافیک بالا این بازی را از تمامی بازی های ایرانی متمایز می نماید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط به ادا مه ی مطلب مراجعه کنید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ مرداد ۹۳ ، ۲۳:۲۶
مرتضی حسین زاده

پس از تولید انمیشن عصر یخبندان 4 این انمیشن بلافاصله در دست ساخت قرار گرفته و حالا وبلاگ ام دانود این انمیشن را برای شما فراهم کرده تا بتوانید این انمیشن را با دوبله ی فارسی دالود کرده و مشاهده نمایید . این انمیشن از پیشرفته ترین و مدرن ترین دانش انمیشن سازی الهام گرفته و با گرافیک و کیفیت بسیار بالا در معرض دیدگاه دوست داران این سزی انمیشن ها ی عصر یخبندان قرار گرفته این انمیشن یکی از جدید ترین محصولات کمپانی blue sky و walt disney به شمار میرود.

دانلود در ادامه ی مطلب

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۵ مرداد ۹۳ ، ۱۹:۴۷
مرتضی حسین زاده

تصویر بازی (بازی با کلمات)

هم اکنون یک بازی بسیار جذاب و سالم فلش را باحجمی کم برای شما عزیزان به اشتراک گذاشتم تا با این بازی لحضات خوبی را در کنار خانواده ی خودتان سپری کنید . در این بازی شخصیت کارتونی ((قرقیز خان )) به عنوان ناظر بازی شما را نظارت میکند اگر جوابتان را صحیح بدهید یک قدم به گنجینه نزدیک تر میشوید ولی اگر جوابتان درست نبود توسط  قرقیز خان مورد تمسخر و خنده قرار میگیرید . من به شما پیشنهاد میکنم این بازی را دانلود کنید و فقط برای یک بار هم که شده امتحانش کنید مطمئنم پشیمان نمیشوید

دانلود در ادامه ی مطلب

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۵ مرداد ۹۳ ، ۱۵:۰۷
مرتضی حسین زاده

دانلود آخرین نسخه نرم افزار بازار آندروید Bazar v4.1.0

چندی پیش که نرم افزار بازار  برای حل مشکل استفاده از اندروید مارکت برای ایرانیان توسط شرکت همراه همزبان ایرانیان ارائه شده بود این انتظار می رفت که این برنامه بهبود های بیشتری یابد . هم اکنون نسخه جدید برنامه بازار یعنی Bazar v5.1.6 را  با امکانات جدید می توانید از سایت پاتوق یو دریافت نمایید . شما با کمک این برنامه قادر خواهید بود تا برنامه های موجود در کافه بازار که در واقع گلچینی از بهترین ها و جدیدترین های اندروید مارکت می باشد به راحتی دریافت و استفاده نمایید . امکانات اضافه شده در این نسخه عبارتند از : امکان ادامه دانلود ( Resume ) ،  امکان اتصال به حساب کاربری در کافه بازار ، امکان خرید برنامه های فارسی ، امکان آپدیت برنامه های نصب شده ، ثبت نظرات کاربران و… می باشند . 

دانلود در ادامه ی مطلب

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۵ مرداد ۹۳ ، ۱۴:۴۹
مرتضی حسین زاده