ام دانلود

مرجع دانلود بازی و برنامه های کامپیوتر و موبایل

ام دانلود

مرجع دانلود بازی و برنامه های کامپیوتر و موبایل

۳ مطلب در شهریور ۱۳۹۳ ثبت شده است

Adobe Photoshop CC 15.1 Final (به انگلیسی: Photoshop، به معنی کارگاه عکس) یک پردازشگر گرافیکی است که بدست شرکت ادوبی گسترش یافته و برای ایجاد، ترکیب، ویرایش، بازسازی و یا دگرگونی عکس‌ها و نگاره‌ها بکار می‌رود. فتوشاپ برای سیستم‌عامل ویندوز و مکینتاش به‌کار می‌رود. هم‌چنین نگارش‌های گوناگون این نرم‌افزار تا نگارش دهم، در سیستم‌عامل لینوکس نیز با کمک ابزارهای میانه (مانند کراس‌اوور) قابل استفاده‌است. آخرین نسخهٔ رسمی این نرم‌افزار نسخهٔ چهاردهم آن است که با اسم ادوبی فتوشاپ سی‌سی شناخته می‌شود. (سی‌اس مخفف عبارت Creative Suite است و به معنای برنامهٔ خلاق است.)

اگرچه در ابتدا فتوشاپ برای ویرایش عکس‌ها جهت چاپ روی کاغذ طراحی شده بود، اما به خاطر تنوع ابزارهایی که در اختیار کاربر می‌گذارد، از فتوشاپ به طور فزاینده‌ای برای تولید و ویرایش عکس‌ها در فرمت‌های دیجیتال (به خصوص برای استفاده در وب) استفاده می‌شود.

از دید گرافیکی نرم‌افزار فتوشاپ توانایی کار با چندین نمونه رنگی را دارد، که عبارت‌اند از نمونه‌های رنگی RGB، LIB، CMYK، سیاه و سفید و غیره.

 

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۴ شهریور ۹۳ ، ۱۱:۰۵
مرتضی حسین زاده

Adobe Flash Player 14.0.0.176 Final فلش پلیر نرم افزار معروفیست که مورد نیاز تمام مرورگر هاست. شما برای مشاهده کلیپ های سایت های اشتراک ویدیو، تبلیغات سایت ها، انجام بازی های آنلاین و … به  نرم افزار فلش پلیر نیاز دارید.

برنامه فلش پلیر برای مرورگرهای گوگل کروم Google Chrome ، موزیلا فایرفاکس Mozilla Firefox، نت اسکیپ Netscape، سافاری Safari، اینترنت اکسپلورر Internet Explorer، اپرا Opera،  AOL، + اجرای فایلهای فلش در ویندوز XP و 7 و 8 مورد نیاز و قابل نصب می باشد. شما می توانید جدیدترین نسخه و آخرین ورژن فلش پلیر را به صورت رایگان از سایت ام دانلود دریافت نمایید.

 

دانلود در ادامه ی مطلب

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۳ شهریور ۹۳ ، ۲۳:۲۳
مرتضی حسین زاده
Clash of Lords 2

 

Clash of Lords 2 |نسخه دوم  بازی انلاین استراتژی جنگ پادشاهان بازی انلاین میباشد. Clash of Lords 2 جمع آوری نیروهای خود و آماده شدن برای جنگ در برخورد پادشاهان 2! با توجه به سری جدید بازی اسپین جدید نسبت به جهان دارا میباشید. Clash of Lords 2 بازی استراتژیکی و بسیار زیبا ...

دانلود در ادامه ی مطلب

۲ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۲ شهریور ۹۳ ، ۱۹:۰۹
مرتضی حسین زاده