ام دانلود

مرجع دانلود بازی و برنامه های کامپیوتر و موبایل

ام دانلود

مرجع دانلود بازی و برنامه های کامپیوتر و موبایل

۱۰ مطلب در آبان ۱۳۹۳ ثبت شده است

http://www.dl.farsroid.com/game-pic/Soccer-Stars-2.jpg

Soccer Stars – ستاره های فوتبال یک بازی فوق العاده زیبا و پرطرفدار در سبک بازی های ورزشی و فوتبال از Miniclip.com مخصوص سیستم عامل اندروید است که به صورت کاملا رایگان عرضه شده و با میلیون ها بازیکن از سراسر جهان از برترین و محبوب ترین بازی های اندرویدی به شمار می رود! در این بازی شما می توانید رقیب خودتان را از میان میلیون ها بازیکن از سراسر دنیا برای تجربه ی بک بازی فوتبال رومیزی هیجان انگیز دعوت کنید! اگر دوست دارید که به عنوان یک بازیکن معروف شناخه شوید پس همین الان بازی را دانلود، نصب و اجرا کنید و در آن توپ را با قدرت بسیار بالا و جهت مناسب هدف گرفته و به حریف خود گل بزنید!

شما می توانید به روش های مختلفی به بازی کردن سرگرم شوید یکی اینکه به صورت چند نفره با دیگر بازیکنان جهانی و از طریق اینترنت به رقابت و یا در مقابل دوست خود به مسابقه بپردازید و یا به صورت یک نفره و آفلاین به جمع آوری و سفارشی سازی تیم های مختلف مشغول شوید!

دانلود در ادامه ی مطلب

۱۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ آبان ۹۳ ، ۱۷:۱۵
مرتضی حسین زاده

دانلود Piano Teacher - معلم پیانو اندروید !

 

Piano Teacher – مـعـلـم پـیـانـو از بهترین، پرطرفدارترین و کامل ترین نرم افزارهای پیانو از گروه برنامه نویسی rubycell برای سیستم عامل اندروید است که به صورت کامل رایگان عرضه گردیده و با بیش از پنجاه میلیون کاربر از سراسر جهان از پردانلودترین و محبوب ترین برنامه های موزیک و آیدیو به شمار می رود. با استفاده از این پیانوی کامل شما می توانید به نواختن موزیک بپردازید و تجربه ای متفاوت از برنامه های پیانوی حرفه ای را در اندرویدیفون خود به ارمغان بیاورید. این نرم افزار که بیش از ۵۰ هزار صدا را شامل می شود می تواند یک برنامه ی عالی برای سرگرم ساختن شما و یا بهترین اپلیکیشن برای افرادی باشید که به دنبال آموزشی عالی برای نواختن پیانو هستند باشد و در اصل برای یادگیری مورد استفاده قرار بگیرد.

دانلود در ادامه ی مطلب

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ آبان ۹۳ ، ۲۰:۱۶
مرتضی حسین زاده

viber : Free Calls & Messages از محبوب ترین و بهترین برنامه های برقراری تماس های صوتی و ارسال پیامک به صورت نامحدود و رایگان در اندروید می باشد که به شما این امکان را می دهد در هر نقطه ای از جهان که باشید برای دوستانتان به صورت رایگان متن بفرستید و یا با او تماس تلفنی مجانی داشته باشید ! ۹۰ میلیون کاربر این برنامه نشان دهنده ی محبوبیت آن نزد کاربران می باشد و نسخه های مختلف آن برای انواع سیستم عامل نظیر آیفون ، ویندوز و … منتشر شده است.

کیفیت ارسال و دریافت صدای برنامه ی وایبر بسیار بالا می باشد و به راحتی می توانید از تمام امکانات آن بدون داشتن هیچ گونه تجربه ای استفاده کنید. از قابلیت های این برنامه می توان به امکان ارسال متن به صورت گروهی اشاره کرد. برای استفاده از وایبر کافی است که طرف مقابل شما نیز آن را برروی گوشی خود نصب داشته باشید تا بتوانید به او دسترسی داشته باشید. پس از نصب و اجرای برنامه  به صورت خودکار تمامی دوستان شما را که از وایبر استفاده می کنند ، شناسایی شده و به صورت لیست نمایش داده می شوند تا آماده برقراری ارتباط با آنها شوید .

دانلود در ادامه ی مطلب

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ آبان ۹۳ ، ۲۰:۱۶
مرتضی حسین زاده

دانلود Magisto Video Editor & Maker - ویرایش فیلم اندروید

Magisto Video Editor & Maker اپلیکیشنی پرطرفدار و قدرتمند در زمینه ی ویرایش و تدوین فیلم برای سیستم عامل اندروید می باشد که با آن می توانید به آسانی و در سریع ترین زمان ممکن ویدئوها و کلیپ های گالری خود ویرایش کرده و از امکانات کم نظیر برنامه استفاده کنید. شما قادر خواهید بود که افکت هایی بسیار زیبا را برروی فیلم هایتان اعمال کنید، می توانید به میکس ویدئوها بپردازید بدین صورت که موسیقی دلخواهتان را برروی کلیپ ها قرار دهید و یا از تصاویر خود فیلم هایی شگفت انگیز را ایجاد کنید !

این نرم افزار جالب که دارای امتیاز ۴.۴ در پلی استوری می باشد به صورت کاملا رایگان عرضه شده است و آن را به تمام افرادی که به دنبال یک برنامه ی ویرایش فیلم متفاوت، آسان و کلاسیک هستند، پیشنهاد می دهیم .

دانلود در ادامه ی مطلب

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ آبان ۹۳ ، ۲۰:۱۶
مرتضی حسین زاده

Mobogenie Market Pro v2.0.8 یکی از بزرگترین مارکت ها برای دسترسی و دانلود بازی ها و برنامه های اندروید است.

امکانات ویژه:
– پیشنهاد های سردبیر: برنامه ها و بازی های دستچین شده
– به روز بودن در مورد رشد نمودارها
– اخبار و بررسی ها: بررسی های برنامه و اخبار اندروید به روز
– بسته ها: بهترین راه برای پیدا کردن برنامه های جدید
– ارائه شده با یک موتور جستجوی سریع و موثر تر

دانلود در ادامه ی مطلب

۵ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ آبان ۹۳ ، ۱۴:۲۱
مرتضی حسین زاده

دانلود Bazaar 5.2.0 جدیدترین نسخه برنامه بازار برای آندروید

 

 


نرم افزار بازار Bazaar 5.2.0 بازاری از برنامه های آندروید برای کاربران ایرانی است . مشکل دسترسی به اندروید مارکت همواره یکی از مشکلات مطرح کاربران ایرانی اندروید بوده و گوگل به بهانه های واهی مانع از دسترسی کاربران ایرانی به این فروشگاه آنلاین شده است و صرف نظر از استفاده از راه حل تغییر IP که اکنون دیگر تقریبا کارایی ندارد ، استفاده از برنامه های نوشته شده مشابه اندروید مارکت گوگل ، مشکلاتی از جمله آلوده بودن و مشکل دار بودن برخی از برنامه ها ، عدم هماهنگی با تمام تلفن های همراه و … را به دنبال داشته است . برنامه کافه بازار برای رفع محدودیت های به وجود آمده برای استفاده کاربرانی ایرانی اندروید از برنامه اندروید مارکت شرکت گوگل و ایجاد بازاری جدید برای توسعه زبان فارسی در این سیستم عامل محبوب عرضه شده است .
دانلود در ادامه ی مطلب

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ آبان ۹۳ ، ۱۴:۰۹
مرتضی حسین زاده

 

تا چند سال پیش، اگر کسی می خواست یک CD چند رسانه ای (مالتی مدیا) تولید کند، باید یکی از زبان های برنامه نویسی را یاد می گرفت. اما با ورود نرم افزارهای مالتی مدیا سازی، استفاده از این نرم افزارها به جای برنامه نویسی مرسوم شد.

 

حالا دیگر کسانی که می خواهند یک برنامه اتوران و یا یک پروژه مالتی مدیا تولید کنند، به سراغ نرم‌افزار های مخصوصی که برای این کار است می روند.

نرم افزار My Autoplay Pro یکی از نرم افزار های ساده و کاربردی برای تولید برنامه های اتوران و مالتی مدیا است.

دانلود در ادامه ی مطلب

 

 

 

از این نرم افزار، می توان برای ایجاد پروژه های مالتی مدیای زیر استفاده کرد :

- اتوران گرافیکی برای CD و DVD های مختلف

- آلبوم عکس

- کاتالوگ و بروشور چند رسانه ای

- منوی پخش فیلم و موسیقی

- دفترچه راهنمای الکترونیکی

- رابط کاربری برای نصب برنامه

- نرم افزار و CD های آموزشی

- CD تبلیغاتی

- و ...

 

کار با نرم افزار My Autoplay Pro هم مثل سایر نرم افزارهای اتوران سازی، خیلی سخت و پیچیده نیست. شاید با چند ساعت کار با این نرم افزار، بتوانید به تمام امکانات آن مسلط شوید و یک Autorun چندرسانه ای زیبا طراحی کنید.

 

جدیدترین نسخه این نرم افزار ، یعنی My Autoplay Pro 10 دارای قالب های آماده برای طراحی مالتی مدیا می باشد. کافی است قالب یا Template مورد نظر خود را انتخاب کنید و فقط نوشته ها و دکمه ها را به صورت دلخواه خودتان تنظیم کنید. سپس محتوای مورد نظرتان را وارد برنامه کنید. (محتوایی مثل متن، لینک، عکس، فیلم، SWF، موسیقی و ...)

 

شما می توانید برنامه اتوران خود را در چندین صفحه مختلف طراحی کنید و امکان رفتن به صفحه های دیگر را نیز برای استفاده کننده ایجاد نمایید.

 

خروجی برنامه، یک فایل اجرایی Exe خواهد بود که می توانید آن را به صورت دلخواه منتشر کنید.

 

 

دانلود با حجم 48.8 مگابایت

 

رمز فایل :www.sarzamindownload.com

 

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ آبان ۹۳ ، ۱۳:۵۷
مرتضی حسین زاده

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید

۱۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ آبان ۹۳ ، ۱۸:۳۵
مرتضی حسین زاده

دانلود Hay Day - بازی مزرعه داری و کشاورزی پرطرفدار اندروید !

 Hay Day 1.21.47 October 16, 2014 - آپدیت جدید بازی همزمان با انتشار در گوگل پلی
دیتای بازی اضافه شد …

Hay Day یکی از پرطرفدارترین بازی های سبک استراتژیک مزرعه داری و کشاورزی برای سیستم عامل اندروید می باشد که  تجربه ی یک زندگی روستایی بسیار هیجان انگیز و تجارت روزمره محصولات را در اسمارت فون و یا تبلت اندرویدی شما به ارمغان می اورد! در این بازی به شما به عنوان یک کشاورز فرصتی برای پرورش انواع محصولات کشاورزی همچون سبزیجات، میوه ها و انواع توت ها داده می شود که بتوانید مزرعه ی خود را سر و سامان ببخشید و برای رشد بیشتر محصولات و درآمد بیشتر مزرعه ی شخصی خود را با ابزارهای متعددی که در اختیار دارید، تجهیز نمایید.

شما می توانید به آسانی انواع کارخانه های تولید قند و لبنیات، نانوایی و غیره را برای به دست اوردن درآمد ایجاد کنید و برای فروش بیشتر، محصولاتتان را در فروشگاه های مختلف بگذارید و یا در روزنامه تبلیغ کنید! شما می توانید انواع مکان های مختلف را برای گسترش مزرعه بسازید مثلا برای درآمد از طریق فروش تخم مرغ، مرغ هایی را درون مکان آن بگذارید و با پرورش انواع حیوانات دیگر همچون سگ، اسب، خوک، گوسفند، گاو و… به کسب درآمد بپردازید و تا به هدف نهایی خود که تبدیل شدن به کشاورز نمونه خواهد بود، نرسیده اید از بازی دست نکشید!

دانلود در ادامه ی مطلب

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۱ آبان ۹۳ ، ۱۲:۱۸
مرتضی حسین زاده

دانلود Boom Beach - بازی استراتژیک ساحل بوم اندروید!

آپدیت شد …

بازی فوق العاده زیبای Boom Beach v17.105 اندروید + فایل دیتا + تریلر – پیشنهاد بسیار ویژه به تمامی دوستداران بازی Clash Of Clanes – کاملا تست شده
نسخه جدید فقط در ام دانلود – جدیدترین ورژن بازی های اندرویدی را در سریع ترین زمان ممکن فقط از ام دانلود بخواهید!

Boom Beach – ساحل بوم یک بازی جدید و فوق العاده زیبا با گرافیک خیره کننده اچ دی در سبک بازی های استراتژیکی از استودیوی بازبسازی معروف Supercell خالق بازی معروف و پرطرفدار کلش آف کلینز (Clash of Clans) است که بالاخره پس از مدت ها انتشار نسخه ی اندرویدی آن به صورت کاملا رایگان در گوگل پلی در دسترس عموم کاربران اندرویدی سراسر جهان قرار داده شد! در این بازی بسیار زیبا شما تعدادی سرباز و قایق در اختیار دارید و می بایستی که با استفاده از مهمات و نیروهای خود جزیره های دشمنان را تسخیر کرده و برده ها را آزاد نمایید و منابع دشمن را به غارت ببرید! شما می توانید به مرور زمان لشکر خود را بزرگ و بزرگتر کنید و همچنین سلاح های اعضا را ارتقاء دهید و تجربه ی بهترین بازی استراتژیکی را در اندرویدفون خود به ارمغان بیاورید.

دانلود در ادامه ی مطلب

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۱ آبان ۹۳ ، ۱۲:۱۱
مرتضی حسین زاده