ام دانلود

مرجع دانلود بازی و برنامه های کامپیوتر و موبایل

ام دانلود

مرجع دانلود بازی و برنامه های کامپیوتر و موبایل

۶ مطلب در مهر ۱۳۹۳ ثبت شده است

 

Google Earth امروز برای شما کاربران عزیز جدیدترن نسخه و آخرین ورژن نرم افزار Google Earth گوگل ارث رو آماده دانلود کردم. با نرم افزار گوگل ارثGoogle Earth شما می توانید تصویر، نقشه و اطلاعات جغرافیایی را از سراسر جهان جستجو کنید و فقط با نوشتن نام منطقه ی مورد نظر به جزئیات آن با Zoom کاملاً مستقیم دسترسی داشته باشید.

 

از قابلیت های دیگر برنامه Google Earth می توان به جست و جوی اختصاصی در مدارس، پارک ها، Restaurant ها و همچنین Hotel ها اشاره کرد. یکی از قابلیت های نرم افزار گوگل ارت 2013 می توان به تغییر موقعیت های جذاب زنده ، آن هم به صورت سه بعدی 3D و همچنین Save و Share آن اشاره کرد. شما هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدید ترین ورژن نرم افزار Google Earth را به صورت رایگان از سایت ام دانلود دات بلاگ دریافت نمایید.

دانلود در ادامه ی مطلب

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۸ مهر ۹۳ ، ۱۹:۱۷
مرتضی حسین زاده

دانلود Pou - بازی سرگرم کننده،اعتیادآور و پرطرفدار "پو" اندروید

بازی های کوچک و کم حجم نیز به گونه ای مورد پسند همه ی کاربران و دوستداران بازی های اندرویدیست به گونه ای که تا به امروز صدها بازی بدون دیتا را برایتان قرار داده ایم و استقبال خوبی از آن صورت گرفته است. یکی از پرطرفدارترین و هیجان برانگیزترین بازی های کم حجم اندروید بازی “پو |Pou” می باشد که با صدها میلیون دانلود از مارکت اندروید از برترین بازی ها به شمار می رود! شاید با مشاهده ی عکس هایی از بازی پو بگویید چه بازی بچه گانه ای ایست ؛ اما بد نیست بدانید این بازی در گوگل پلی در مدتی کوتاه توانست امتیاز ۴.۵ از ۵.۰ را به خود اختصاص دهد و در صدر برترین بازی های Casual قرار بگیرد!

بهتر است بپرسیم چه حسی دارید اگر از یک موجود فضایی نگهداری نمایید!؟ در این بازی شما به عنوان یک کاربر به موجود فضایی پو غذا می دهید، او را تمیز خواهید کرد، با او بازی می کنید و بزرگ شدنش را ملاحظه می نمایید! قادر خواهید بود در اتاق های بازی، بازی کنید و سکه ها را گردآوری نمایید و از آن ها برای ظاهر و قیافه پو بهره بگیرید به عنوان مثال از آن ها برای خرید وسایلی چون عینک و کلاه استفاده کنید، قفل دستاوردها و آیتم ها را باز کنید، دوستان خود را ملاقات کرده و با آن ها بازی کنید، با پو حرف بزنید و پاسخ هایش را بشنوید!

دانلود در ادامه ی مطلب

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۱ ۲۸ مهر ۹۳ ، ۱۸:۱۱
مرتضی حسین زاده

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۳ مهر ۹۳ ، ۲۰:۱۳
مرتضی حسین زاده

http://media2.giga.de/2013/11/7zip.jpg

امروزه با افزایش حجم داده ها فشرده سازی یکی از بهترین راه کارها برای کم کردن حجم فایل ها و سهولت بیشتر در انتقال آنها به شمار می رود. نرم افزارهای بسیاری نیز با هدف فشرده سازی فایل ها به بهترین شکل ممکن و به حداقل رساندن حجم فایل رائه شده اند که هرکدام دارای فرمت مخصوص به خود هستند. ۷-Zip نرم افزاری است که امروز قصد معرفی آن را داریم. این نرم افزار یکی از بهترین و قدرتمند ترین نرم افزارهای فشرده سازی فایل ها است. عملکرد فوق العاده این نرم افزار باعث توجه کاربران به آن شده است. این نرم افزار علاوه بر فرمت مخصوص به خودش از طیف وسیعی از فرمت های فشرده سازی مربوط به نرم افزارهای مختلف پشتیبانی می کند که شما را از استفاده از چندین نرم افزار بی نیاز خواهد کرد. ۷-Zip در مقایسه با فرمت zip بین ۳۰ تا ۵۰ درصد بیشتر فایل ها را فشرده می کند. همچنین این نرم افزار در فشرده سازی فایل ها با فرمت ۷-Zip ، بین ۳۰ الی ۷۰ درصد بهتر از فشرده سازی با فرمت zip عمل می کند. و در یک برآورد این نرم افزار فشرده سازی به فرمت zip را بین ۲ الی ۱۰ درصد بهتر از دیگر نرم افزارهای مشابه با قابلیت پشتیبانی فرمت زیپ انجام می دهد.

دانلود در ادامه ی مطلب

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۳ مهر ۹۳ ، ۱۹:۳۶
مرتضی حسین زاده

http://taiwinrar24h.com/wp-content/uploads/phan-mem-winrar.png

 

وینرار یکی از بهترین نرم افزار های مدیریت فایل های فشرده می باشد و می تواند فایل های مختلف را تا 10 درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. برنامه WinRAR وینرار می تواند فایل های با فرمت RAR and ZIP files, unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE را از حالت فشرده خارج کند.

 

از مهمترین قابلیت های نرم افزار وین رر می توان به قابلیت Self-Extract ذکر نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند exe در آورید تا در کامپیوتر هایی که برنامه وین رار نصب نیست نیز بتوانید آن ها را از حالت فشرده خارج کنید. شما هم اکنون می توانید آخرین ورژن و نسخه جدید نرم افزار winrar را به همراه کرک برای نسخه های 32 بیتی و 64 بیتی را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از سایت ام دانلود دات بلاگ دریافت نمایید.

دانلود در ادامه ی مطلب

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۳ مهر ۹۳ ، ۱۹:۲۵
مرتضی حسین زاده

 

نرم افزاری برای اجرای برنامه ها و بازی های نوشته برای اندروید بر روی کامپیوترهای رومیزی و لپ تاپ ها می باشد. نرم افزار BlueStacks با استفاده از فناوری LayerCake این امکان را به کاربرانش می دهد تا برنامه های کاربردی آندرویدی را در سیستم ویندوز کامپیوتر اجرا کنند.
پس از نصب نرم افزار بلو استکس بر روی سیستم شما می توانید به طور مستقیم برنامه آندرویدی را دانلود و نصب نمایید بدون اینکه از گوشی خود استفاده کنید.


دانلود در ادامه ی مطلب

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۳ مهر ۹۳ ، ۱۹:۱۶
مرتضی حسین زاده